Wiek a tworzenie gry mmo
Forum MMO - Tworzenie gier via www i MMO
Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 53

Wątek: Wiek a tworzenie gry mmo

1. Zarejestrowany
    Pobieralnia
    0
    Dodane pliki
    0
    Thumbs Up/W dół
    Otrzymane: 1/0
    Dane: 0/0
    Siła reputacji: 0

Wiek a tworzenie gry mmo

A więc ostatnio patrzyłem na różne gry typu mmo i ich twórców,
    nie zdziwiło mnie że większość tych osób nie skoÅ„czyła 18, nawet mnie to cieszy, ale ostatnio ktoś napisał do mnie na gg czy pomogę w postawieniu xnovy, jako iż nie znam się na tym silniku, odesłałem tu na forum, po czym sprawdziłem, że ta osoba ma...
    10 Lat!, czy to dla was przypadkiem nie za mało aby mieć doświadczenie w programowaniu, grafice, serwerach itd?

Jaki sens wg. was mają gry "tworzone" przez takich "twórców" poza lansem w piaskownicy, oczywiście bez obrazy dla tych uzdolnionych.

0 Nie wolno! Nie wolno!
    Bangersi
    ???????????????????????????????????????? 35%

2. Zarejestrowany
    Pobieralnia
    0
    Dodane pliki
    0
    Thumbs Up/W dół
    Otrzymane: 6/0
    Siła reputacji: 36

Przecież i tak nigdy nic z tego nie wychodzi. Więc można to uznać za żart.

0 Nie wolno! Nie wolno!

3. Grupa GaMMO
    Pobieralnia
    0
    Dodane pliki
    0
    Thumbs Up/W dół
    Otrzymane: 59/17
    Dane: 1/9
    Siła reputacji: 323