Poradnik tworzenie gier VIA WWW :: Ankieta
Forum MMO - Tworzenie gier via www i MMO

Zobacz wyniki ankiety: Interesuje Cię poradnik o tworzeniu gier VIA WWW?

Głosujących
18. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • TAK

15 83.33%
  • NIE

3 16.67%
Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 53

Wątek: Poradnik tworzenie gier VIA WWW :: Ankieta

1. Zarejestrowany
    Pobieralnia
    0
    Dodane pliki
    0
    Thumbs Up/W dół
    Otrzymane: 23/0
    Dane: 2/0
    Siła reputacji: 20

Poradnik tworzenie gier VIA WWW :: Ankieta

Witam wszystkich, jestem doświadczonym programistą i naszła mnie myśl żeby przygotować jakiś większy PORADNIK JAK STWORZYĆ GRĘ WWW podzielony na części ukazujące się co jakiś czas i stąd moje pytanie czy było by jakieś zainteresowanie tym tematem.

Pokazałbym od podstaw jak stworzyć grę przeglądarkową. Trzeba tylko ustalić jaki typ gry by was interesował oraz w jakich technologiach (PHP, MySQL, HTML5, JavaScript i pochodne).

Moje propozycje to:
    - gra tekstowa (PHP + MySQL) w stylu OGame czy innych tego typu gier, gra tego typu wydaje mi się odpowiednia na poradnik bo pisanie jej nie jest skomplikowane,
    - gra w technologii HTML5 (JavaScript + WebSocket) czyli prosta gra platformowa, czy fabularna w trybie dla wielu graczy, w tego typie gry zaczyna się trochę komplikacji i dużo opisywania.

Prosiłbym w komentarzach o wasze propozycje co do poradnika i jeśli będzie duże zainteresowanie to mogę zacząć pisanie.

Stworzyłem już prostą grę tekstową (PHP + MySQL), bardziej skomplikowaną grę tekstową MMO z graficznym interfejsem (PHP + MySQL + JavaScript Ajax + Jquery) oraz prostą grę RPG (HTML5 + JavaScript + WebSocket);

Co do poradników to kiedyś pisałem poradniki jak stworzyć własny system CMS.

To by było na tyle, czekam na wasze propozycje w komentarzach.

0 Nie wolno! Nie wolno!

2. Zarejestrowany
    Pobieralnia
    1
    Dodane pliki
    0
    Thumbs Up/W dół
    Otrzymane: 19/0
    Dane: 81/16
    Siła reputacji: 91